//Forever Imperfect
after and after..

27 July 2011 @ 5:55 AM | 2 Comment [s]

assalamualaikum..=D
hai korang..

hari ni paling la membosankan...kat sekolah amatla bosan..then kat rumah..boleh la bosan la juga..okay aku nak citer pasal kat sekolah...okay aku rase semua dah tahu kot..yang kawan baik aku dah  pindah..so sekarang aku tinggal seorang...maybe korang akan kata"macam tak ade kawan lain je.." ya memang aku ade kawan lain..ramai sangat..amat la ramai kawan aku..but tak semuanye sudi melayan aku kan..

korang pun ade banyak kawan kan..(tipu la kalau kata tak..)ni aku nak tanya ape perasaan korang kalau dalam banyak banyak kawan sorang pun tak layan korang..??yang layan pun cam terpakse mesti korang terase hati kan...??

okay macam tu la aku rase..dulu mase ijah ade..(kawan baik aku.)..dia selalu layan aku..if tak ade orang layan aku dia la yang akan layan aku...lepas dia dah pindah..aku rase ada yang hilang dalam hidup aku...dulu alya..(kawan baik aku gak) sekarang ijah...after diorang pindah tinggalkan aku...aku rase amat la sunyi..huhuhu kawan yang ade pun macam layan terpakse je...bukan semua okay...ade la layan aku dengan hati terbuka..kita kan tak tahu ape yang ade dalam hati orang...

so renung renung kan la..hehehe..=D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!