//Forever Imperfect
bestfriend nak pindah..

24 July 2011 @ 1:39 AM | 3 Comment [s]


ASSALAMUALAIKUM..
hai korang..=D
hari ni aku nak citer pasal kawan baik aku...at same time nak kenal gak kat korang kan..hehehehe...


ummu siti khadijah binti hazman..

gambar yang kat atas tu name dia khadijah aku just panggil dia ijah..dia tu kawan baik aku tau (FOREVER)..sebenarnye ada lagi sorang tapi lain kali aku kenalkan kat korang kay...
okay dia ni baik,gile-gile cm aku...haaha and banyak lagi arh aku malas nak citer...hehehe
(nanti aku citer jangan majok kay..)
balik pada tajuk..ijah tak lame lagi dah nak pindah...huhuhu sedih la...kawan baik nak pindah...ahhhh..tinggal aku sorang la nampaknye...pergi kolah sendiri,balik sendiri...kalau cuti tak de kawan nak lepak...takde sape nak gaduh dengan aku lagi and sebagai nye...nape aku cakap cam tu....sebab semua benda yang aku buat bolah la dikata kan aku buat dengan dia...="(

okey ni pesanan aku untuk dia..
to ijah,aku nak kalau ko dah pindah jangan lupa aku and alya...aku sayang ko...untuk pengetahuan ko..mase aku tulis ni aku dah menitiskan air mate aku yang suci ni hehehe..boleh lak kan..belajar rajin2...insyaallah nanti kite akan jumpa lagi..=D keep smile kay....tu je kot..hehehe 

IJAH AKU SAYANG KO..!!
*sori selame ni aku selalu hina,kutuk ko or pe2 je la...ko la kwn baik aku tuk selame lame lame lame lame nye...aku minta maaf kay...(sori ayat tak betul..=D)


tuk korang kalau nak tengok blog dia bolah la pergi kat...

jangan lupa follow dia tau..=D








Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!