//Forever Imperfect
~adikku~

11 August 2011 @ 1:32 AM | 2 Comment [s]

assalamualaikum..=D
hai korang..

hari ni dah 11 hari berpuasa...korang dah tinggal puasa..??ade ke..??sure x de kan...hope2 la..
okay hari ni aku nak citer about adik kesayangan aku..umur dia..baru 6 tahun..
dalam bulan puasa ni..korang agak dia puasa x...??ofcoz korang kte x kan...hahahaa
kalau aku pun kate x...
but..
dia kate yang dia puasa...lol cm ne lak tu kan..okay..dia sbnrnye x puasa pun...dia ckp puasa x leh mkn nasi but makanan laen boleh mkn...pelik kan..hahaha..

pelik tul la adik aku ni...ikut perangai sape la tu...dia kalau org bgn sahur dia bgn gak...lps blk kolah terus cari makanan but x mkn nasi okay...hal maklum la dia puasa la kate kan...hahaha..
k la tu je nak citer..


p/s  : sori kalau banyak mengarut..and kat bwk ni gmbr adik aku...


comel x kitaorg..??


    




Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!