//Forever Imperfect
all done..

10 September 2011 @ 6:42 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..=D
hey blogger..

macam mane rindu aku....hahaha..lame x post kan nak pasan jap..hahaha..okay korang mesti tertanyakan.asal la cik fifah ni buat entry pagi2 buta ni kan...hehehe aku nak g tau korang yang ak dah siap edit blog aq...

simple je edit..xsecantik mne pun kan...aku try buat header tau x...hhahahahaha..bangga jap..andand..yang paling aku bangga la kan ade la kawan aku ni..(ijah) dia suruh aku buat header tuk dia..huhuhuhu..nak tengok header dia yang aku buat...ni kat bawak..


hahaha..k tu je bai..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!