//Forever Imperfect

03 September 2011 @ 7:50 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..=d
hai blogger..

hari ni dah masuk raya yang kelima...aku ade tengok ramai bloggers citer pasal /cam mne diorg sambut raye...
and aku..??x buat-buat pun...

pasal tu aku akan buat...lex-lex lu ok...jgn nak terburu-buru...raye lambat nak habis...kalau dah habis pun mood raye korang still ade kan..???hahahaha..

korang mesti tertanya-tanya kan nape aku lambat nak citer cam mne aku beraye kan..okay kat bawah ni aku ade list kenape....

  • aku tengok blog aku dah buruk so nak tukar la kan...
  • aku nak tukar header blog aku..so mengambil mase sikit...
  • saje nak citer lambat-lambat...(walaupun x istimewa mane pun..)
  • dan aku malas nak upload betul x aku spell gambar...


okay tu je harap bersabar okay...kla tu je bai..=D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!