//Forever Imperfect
sabar untuk bape minit pun tak boleh ke..???

14 September 2011 @ 9:21 AM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..=D
hye blogger..

ni citer dah lepas k..just nak citer kat korang..haritu ade la aku chat dengan sorang budak ni..kat mane..??ofcoz la kan kat facebook..haih budak ni baru sekolah RENDAH ok....umur tak tau lak..hihihi...bahase budak ni kan agak la kurang ajar...tapi kitaorg takde bende penting pun nak chat.....tetibe je budak tu kate aku rabun segala bagai..haih tak reti sabar tul la budak ni..aku just lambat reaply chat untuk bape minit je pun...


cube korang bce ni..











Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!