//Forever Imperfect
the best movement..

10 September 2011 @ 6:57 PM | 0 Comment [s]

assalamualaikum..=D
hey blogger.

hari sabtu 10/09/2011 bersamaan 11 syawwal 1432..aku ,aimi,mira,adnin and aina......kitaorang kuar pergi raye..korang nak tau x kitaorang g raye mane...?kitaorg g raye rumah kekawan..okay first mira ngn aimi pergi umah adnin..then rumah aku...makan longtong waw..hahahah then pergi umah tasha..makan koewtau sup daging...(nth tul x aq spell ni..)then kitaorg pergi umah aina....budak demam punya rumah k..kitaorang makan roti jala ngn popia goreng..perh kenyang...buncit perut...kitaorg lepak jap kat umah aina...sampai kul 7 lbh kot...kitaorg pergi umah mira lak..makan speggeti sedapppp....dengan ini aku nak ucap thnx korang benarkan aku follow korang...and thnx to kakak mira cuz sudi bawak kitaorg ke merata tempat...tempat jauh2 okay..
aku ade gambar but x banyak la...enjoy k..=D

baju raye lame punya..T_T

me and aimi..

again..

aina syawana a.k.a budak demam

me and adnin

k tu je gmbr yang aku ade..mira xsempat bergambar ngn aku..T_T..and tasha x follow kitaorg cuz dia g putrajaya openhouse...gmbr sumer tu kat umah aina tau..okay aku happy giler smlm..=D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. i'm afifah. sweet 15 and i'm a PMR candidate

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Site


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Full Edited : nurafifah

Best View at GOOGLE CHROME!